Pages

Thursday, September 2, 2010

tak ingin menulis...

dah lama aku tak menulis..bencikah aku pada pena..?ahh..kenapa pena disalahkan..ntah larhh~mungkin penulisanku tidak lagi menarik untuk dibaca..mungkin kerana bimbang ada yang tahu bentuk rupa hati aku..
errrr...~ada ke yang sudi membaca penulisanku..

...............


1994- aku dan kapal terbang - sekuntum mawar merah-..iye, aku masih ingat penulisanku dibangku sekolah rendah.Aku juga gemar menulis sajak, hampir setiap kali sajak dipertaruhkan,akulah yang menjadi pilihan..sahabat ku umpama isi dan kuku yang gemar membaca penulisanku..kata mereka..aku seorang yang kuat berkhayal dan...romantis..~eerrkkk~ terhenti aku disitu



.............



1998-Diari biru- aku mula menulis lagi di coretan kertas yang ada logo sekolah..hehehe [kenakalanku]..sibuk ustaz aku dengan -fa'ala-fa'alu-fa'alat-fa'alata- ..sibuk juga aku meluahkan karya cinta khayalan..haihhh~
semua berebut membaca karya pendekku yang penuh khayalan..dan entah bagaimana semua tu berlaku dengan pantas..karya pendek itu berada di tangan ustazah kelas 3 ibnu sina..dan dibacakan kepada semua akhi dan ukhti dengan nada dan intonasi yang sangat sempurna..huhuhuu~



........




2004-cinta pertama berakhir
...aku mula berhenti menulis rupa hati dan fitrah cinta.....





note : aku bukan penulis........

1 comment: